01 June, 2011

God bless eR De eS - update

Sunt fericit ca de aproximativ 10 zile am decodor TV si stick de net de la RDS.

Dar, tot de aproximativ 10 zile, netu nu merge si fiind prin modem nu merge nici afurisitul ala de telefon prin care pot face reclamatii.

Stickul merge si el cam 10 minute dupa care decedeaza eroic infipt in USB...

Acum nu stiu ce sa fac, sa fiu bucuros ca am inca o telecomanda in casa care face acelasi lucru ca cea de la TV?
Sa ma bucur ca am toate canalele prin decodor dublate cu mentiunea ca unele inca sunt cu "signal scrambled" dar acum cu abonament mai mare?

Poate-s eu prea pretentios sa vina o echipa de interventie dupa 10 zile de sunat la ei si nenumarate sesizari (notate probabil cu nr de la chiloti).
Pana cand imi iau liber sa merg in una din cele 2 ore de audienta pe saptamana le doresc celor ce-mi stau cu scaunu pe cablu, treceri de pietoni aparent libere!

PS: macar de ar fi asa de usor ca data trecuta cand au schimbat din setari fara sa anunte.


UPDATE:
Au fost ieri domnii de la interventie (rapida) si au constatat ca modemul functioneaza ok dar o mufa de pe stalp era oxidata. Are cineva (insider de preferinta) idee cum se vor rezolva aceste situatii in momentul in care chiar vor avea cablurile prin pamant?

No comments:

Post a Comment