14 June, 2011

Nedumerire personala...

Sau cum sa intelegi reguli simple de fizica prin exemple practice nu prea fericite.

Din pacate am asistat la scena asta, scena deloc placuta daca e sa ma intrebi pe mine. Nu si pentru altii (continui mai jos).

Citind comentariile la articolul din ziar imi dau seama de gradul de inteligenta al celor care il citesc! Indiferent de tabara, toti sunt batuti in cap si din pacate sunt participanti la trafic.

Nedumeririle mele sunt urmatoarele:
- stau aproape de calea bucuresti, am auzit un zgomot de acceleratie, nimic iesit din comun avand in vedere ca toti stim ce asfalt bun e pe Calea Bucuresti din Brasov. Dupa zgomotul de acceleratie s-a auzit un bum puternic, dupa care, in linistea de dupa o alarma de masina. M-am gandit ca iar a intrat unul in masinile parcate langa sosea, lucru deloc gresit.

Acum ma intreb: 
- indiferent de cine e de vina, ce viteza putea sa aiba motociclistul incat sa fie proiectat in 3 masini parcate si apoi sa ajunga pe strada si sa fie in stare grava?
- unde este echipamentul de protectie? Blugii si geaca de piele s-au lasat taiati ca branza in foarfeca celor de la SMURD...
- m-a dus capul sa-l intreb pe martorul accidentului, cel oficial care a fost in spatele tipului cu Seat-ul si a motociclistului iar singura lui declaratie a fost ca tipu cu motocicleta crostea masinile in trafic, cel cu Seat-ul a vrut sa schimbe banda si dintr-o data a aparut in spatele lui cel cu motorul.

Alte informatii nu am si nici nu am ce zice mai mult. Parerea mea nu conteaza si singurul lucru cert este expertiza politistilor de la criminalistica! Sper doar sa nu fi facut sondaj de opinie in publicul adunat pentru ca atunci motociclistul sigur era de vina pentru orice accident petrecut in Brasov din `90 in coace.

Partea de care ziceam mai sus ca o sa o continui aici este urmatoarea: s-au adunat oameni din blocurile de 10 etaje din zona. Toti au fost ingroziti de accident, toti au discutat pe seama lui, si-au dat cu parerea si au criticat pe unii si pe altii. Unii au fost bucurosi ca s-au revazut (desi stau in acelasi bloc), altii si-au prezentat copii la alti vecini iar altii au venit sa se certe cu politia ca motociclistii fac zgomot la ore tarzii din noapte.

Sper sa nu mai vad chestii de genul si sper ca isi baga lumea mintile in cap!

No comments:

Post a Comment