18 August, 2011

Batranii si tehnologia

Nu-mi dau seama exact cati batrani sunt atrasi de tehnologie, dar eu il stiu pe unu care e atras cu totul...si trage si pe altii dupa el.

Un verisor al bunicii mele, varsta frageda de vreo 70 - 80 ani dar care prin natura timpului liber dat, vrea sa aiba cat mai multa tehnologie in mainile lui.
A inceput soft, un sistem ce-i permitea inregistrarea discurilor de vinil pe stick sau CD. Am fost vizitat ca sa scriu muzica de pe stick pe CD ca el nu reusea sa faca asta.
Apoi si acum, detine calculator cu imprimanta si cu net. Am obosit sa raspund la telefon si sa dau indicatii pretioase si in urma insistentelor l-am redirectionat catre nepotul lui care "stie calculatoare".

La fel cu telecomenzi, aparate foto, cuptoare cu microunde si masini de spalat. E normal, toti vor sa aiba contact cu tehnologia care le usureaza viata si scurteaza timpul de executie a unor lucrari dar primul pas este RTF!

2 comments:

  1. De ce sa citeasca instructiunile cand stie ca are pe cineva care ii zice la calculator. La munca de tech support (ce voi face cat de curand) am vazut ca oamenii care abia probeaza sofutl nici macar nu au parcurs docuemntatia, dar cer detalii de avansati. Nene, nu ma intreba de pasul 7 daca nu nici pasul 2 nu l-ai citit macar. Jeez....

    ReplyDelete
  2. Da, dar eu ma plictisisem sa fiu frecat la biscuiti cu tot felul de intrebari desi nu sunt singurul...dar sunt singurul care are rabdare.

    Stiu cum e cu Tech Support dar uneori...

    ReplyDelete