05 December, 2011

Depanarea calculatoarelor

Pe langa "Mi-a dat eroare, i-am dat okay si acum nu mai merge" as mai adauga urmatoarele "simptome" sau "erori" :


- nu i-am facut nimic si acum nu mai merge
- la mine nu apare ce zici tu acolo
- cred ca am luat un virus (de obicei nici antivirusul si nici Spybot Search & Destroy nu mai salveaza nimic)
- se misca greu calculatorul de la o vreme (Ccleaner, Defraggler etc dar e foarte greu sa-i explici asta utilizatorului)

De aia inventia secolului, pentru cine face depanare de la distanta sau are multi prieteni "cunoscatori" este TeamViewer , recomand cu maxima incredere!

2 comments:

  1. Nu imi place sa fac depanare la distanta. Daca dau de careva care are net slab, m-am fericit. Plus: unde gasesc pe tastatura click dreapta? =))

    ReplyDelete
  2. Uneori e mai comod asa. Chiar si intre birouri la munca :)
    Daca conexiunea e slaba atunci nu exista variante virutale, doar miscare :))
    Aia cu Click dreapta pe tastatura este foarte foarte tare =))

    ReplyDelete